Îi atenţionez pe cititorii permanenţi sau ocazionali că nu sunt interesat de achiziţii (nici măcar de chilipiruri), nu fac comerţ, nu fac evaluări şi expertize, nu fac niciun fel de intermedieri şi nu asigur servicii de ştiri sau consultanţă
.

luni, 25 aprilie 2011

Era să-mi rămână mielul în gât...

Ieri, după masa mai mult sau mai puţin festivă cu familia, conform tradiţiei (ceea ce sper că vi s-a întâmplat şi dvs.), mi-am mai aruncat un ochi pe eBay.

Mai să mă apuce tusea, când am văzut o "nouă" emisiune aşa-zisă locală, de la Oradea.


"Producţia" aparţine personajului gol-dmark987, care s-a gândit să-şi mai rotunjească puţin bugetul cu ocazia sărbătorilor.

Referitor la emisiunile locale, vă recomand să nu luaţi în serios nicio "apariţie" sau semnalare" care este necatalogată de cele două lucrări româneşti tradiţionale: catalogul din 1974 (autori: Kiriac Dragomir şi Aurel Surpăţeanu), respectiv cel din 1984 (autor: Corneliu Spineanu).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu