Îi atenţionez pe cititorii permanenţi sau ocazionali că nu sunt interesat de achiziţii (nici măcar de chilipiruri), nu fac comerţ, nu fac evaluări şi expertize, nu fac niciun fel de intermedieri şi nu asigur servicii de ştiri sau consultanţă
.

sâmbătă, 6 august 2011

Ne bate toamna la uşă...


O seară frumoasă şi o duminică excelentă vă doresc tuturor: Androxa, Ninu, Carmen, Cleo, Costin Comba, fly2sky, Fotoreporter, Gabriela Savitsky, Hapi, Addicted, Shayna, Minoki, Napocel, Zina, Vera, Pandhora, Elena, RobertN, Rokssana, Roxania, Se-cret, Teo Negură, Ulise al II-lea, Zam Fir, Zodrac, Daniel, yboy, Max.

39 de comentarii:

  1. Cum arata strugurii aia. Sa ii lasi sa ii ia bruma odata si apoi sa ii culegi. O minune. Te salut.

    RăspundețiȘtergere
  2. Costin: Sunt un soi mai timpuriu. O seară plăcută îţi doresc.

    RăspundețiȘtergere
  3. Struguriiii fara Euri si coloranti
    Ce bine arata!
    Noapte buna Peter!

    RăspundețiȘtergere
  4. da' ce de bunatati ai prin gradina!

    RăspundețiȘtergere
  5. hapi: Fără E-uri, nestropiţi, aşa cum i-a lăsat Mama Natură.

    RăspundețiȘtergere
  6. Cleo: Mulţam! Eu îi spun"grădina din poveste", ar fi o poveste luuungă să spun cât se munceşte a mea doamnă...

    RăspundețiȘtergere
  7. se coc strugurii?incredibil...am inteles ca este un soi timpuriu dar...nu e prea timpuriu? :)
    superba floarea pestrita...cum se numeste?
    felicitari sotiei tale pentru felul in care reuseste sa aiba mereu in gradina flori frumoase...
    pare a fi tot o pasiune :)

    RăspundețiȘtergere
  8. pandhora: Da, este un soi timpuriu, cu boabă mică, foarte dulce. Cam pe 1 septembrie începe culesul. La floarea galbenă îi spune cală, dar habar n-am dacă este sau nu corect. Şi cea roşie este cam la fel.
    Mulţumesc frumos pentru apreciere (cred că citeşte ea singură).

    RăspundețiȘtergere
  9. Desi nu ma bucur ca va veni toamna ma pot bucura de niste imagini superbe. Duminica placuta!

    RăspundețiȘtergere
  10. Bună Max!
    Wow ce poze frumoase!
    Struguri arată bestial,vreua și eu..!
    O duminică cât mai plăcută îți doresc!

    RăspundețiȘtergere
  11. Răutatea din mine, răutate bine înţepenită în firea omenească, m-ar face să spun că acele cale sunt nişte gladiole foarte frumoase! Dar culorile lor splendide, pozele reuşite şi mai ales grija şi dragostea cu care se vede că au fost înconjurate mă fac aproape să tac ... Ah, Ionescule, n-o să-ţi schimbi niciodată năravul? Nu!
    Iar ardeiul acela roşu acum, numai bun la o ciorbă de burtă, că tot suntem în post, merită o coroniţă de la şcoala ardeiaşilor. O săptămână bună!

    RăspundețiȘtergere
  12. minoki: Şi ţie la fel îţi doresc.

    RăspundețiȘtergere
  13. Elena: Când se vor coace, te invit!
    Şi ţie îţi doresc o duminică excelentă!

    RăspundețiȘtergere
  14. Cornelius Ionescu: Nu vă contrazic pentru că nu stăpânesc deloc problema. Singurul meu merit este că le admir şi le mai pozez, din când în când.
    Ardeiul acela e-n stare să "otrăvească" un regiment întreg!
    Şi eu vă doresc o săptămână bună şi... aştept noile aventuri ale lui Vulpi şi Dom' Camion, cu Alu...

    RăspundețiȘtergere
  15. salut. Am vazut explicatia data Pandhorei. Am si eu la tara astfel de soi. Sunt boabele mici si foarte dese, nici nu le poti departa una de alta. Sunt foarte gustosi. Penultima este cumva floare de rosie?
    Te inviti sa accepti provocarea "Life in Picture", de pe blogul meu.

    RăspundețiȘtergere
  16. Costin Comba: Exact, e un soi originar din Moldova, dacă am reţinut eu bine de la unchiul meu care a plantat viţa în curte, acum vreo 50 de ani.
    Ai ghicit, floare de tomată 100% naturală.
    Mulţumesc că mi-ai atras atenţia, nu văzusem butonul pentru "Life in Picture" când am citit ultimul articol al tău. M-am înscris, felicitări pentru idee!

    RăspundețiȘtergere
  17. Frumos pe toata linia - fructe, flori si legume. Toate cele bune, doamnei tale si, sa va bucurati sanatosi de minunile gradinii fermecate !

    RăspundețiȘtergere
  18. Frumoasa toamna bate la usa ta! Ma bucur pentru tine si multam fain de poze.

    RăspundețiȘtergere
  19. DANI: Mulţumesc frumos! Chiar apreciez! Doamna cred că va citi singură, sunt sigur că se bucură.

    RăspundețiȘtergere
  20. RobertN: Şi eu îţi mulţumesc Robert. La rândul meu sper să ai şi tu parte de o toamnă frumoasă,... chiar dacă mai e puţin până va veni cu adevărat.

    RăspundețiȘtergere
  21. Mie toamna mi s-a lipit de usa, nici macar nu bate . De 17 grade am sarit in 2-3 zile si atat
    Asa ca las toamna la usa sa astepte si eu comand o primavara pe E bay......cu pietre swarovski daca se poate :D

    RăspundețiȘtergere
  22. hapi2233: Am auzit că pe la voi e cam răcorică. Pe aici e bine, e cald. Acum, ştii cum e vorba, chiar vrei să le ai pe toate? Păi, nu se poate... :)
    Mie-mi displace aşa de mult frigul, că-mi vine să mă mut la tropice!

    RăspundețiȘtergere
  23. beautiful grapes...juicy...cant wait till tomorrow when I am free to go to market and get some ..have a great day :-)

    RăspundețiȘtergere
  24. Androxa: I knew it, I knew it! :))
    Well, they're still green, so we have to wait...
    Have a nice day to you too. :-)

    RăspundețiȘtergere
  25. uite ca m-am intors la strugurii tai...dulci dupa cate aud-citesc pe aici :)
    sunt din cei care iti innegresc limba...asa e? :)

    RăspundețiȘtergere
  26. pandhora: Încă sunt acri rău..., dar după ce se coc sunt foarte dulci. Înnegresc tot! Nu-i soi de masă, dar mie-mi place să-i mănânc la desert. Dacă te pătezi cu aşa ceva, nu-ţi mai iese nici la spălat, nici la albit. Doar cu o zeamă de... foarfecă! :))

    RăspundețiȘtergere
  27. La mine nu e nevoie sa bata la usa, am deschis-o larg, asteptand-o cu nerabdare. Ador toamna, e anotimpul meu preferat.
    Frumoase fotografiile, chiar ca incepe sa miroasa a ploi monotone, a frunze galbene, a Toamna.

    RăspundețiȘtergere
  28. lunapatrata: Ce chestie, eu tocmai comentam la tine...
    Toamna îmi place şi mie, atunci când nu-i ploioasă, dar e destul de caldă să nu umblu cu multe haine pe mine. Chestia asta o urăsc!

    RăspundețiȘtergere
  29. Da, am observat si eu ca am comentat in acelasi timp. Despre toamna si ploi cred ca as putea scrie la nesfarsit, atat de mult imi plac amandoua. Daca ar fi dupa mine ar trebuie sa fie vesnic toamna si sa ploua...marunt, monoton, frumos.

    RăspundețiȘtergere
  30. lunapatrata: Am un stoc de poze frumoase pentru momentul toamnei... Este anotimpul cu cea mai grozavă simfonie de culori, atunci când verdele se închide şi alternează cu roşu, cu ruginiu, cu galben auriu (dar şi când pe a mea doamnă o apucă durerea de cap când se gândeşte câte tomberoane de frunze trebuie să adune din grădină...) :)

    RăspundețiȘtergere
  31. Salut Max ! deja se coc strugurii ? deja un soi de răceala mă cuprinde , a trecut şi vara asta , păcat ! Nu contează că sunt timpurii , sentimentul e acelaşi !

    RăspundețiȘtergere
  32. SoriN: Bine-ai venit! Acelaşi sentiment mă apucă şi pe mine. Când mă gândesc că o să vină iar frigul, aşa mă apucă o "melancolie blegoasă"... că nu mai am cuvinte...

    RăspundețiȘtergere
  33. Super minunății!Absolut splendidă este grădina și curtea ta!Multă muncă necesită să arate astfel!Felicitări,în special Doamnei tale,înțeleg că ea este „activista” principală!Această grădină trebuie să fie la periferie nu în capitală de-a adevăratelea!Superb loc!
    PS:am trimis un mail,se poate că nu a sosit?(referitor la erorea se 25 de bani,spic de grâu)

    RăspundețiȘtergere
  34. Strugurii si Canna...frumoase fotografii!

    RăspundețiȘtergere
  35. Mulţumesc, Se-cret, într-adevăr munca o depune a mea doamnă. Adevărat, nu-i chiar în buricul oraşului.
    S-a rezolvat cu mail-ul (astăzi nu îl deschisesem deloc, am mai lucrat la ultimul articol).
    Îţi doresc o săptămână excelentă!

    RăspundețiȘtergere
  36. George Secăreanu: Aha! Se vede că-s crescut în "eprubetă", pe balconul de la bloc! Eu îi spuneam "cală", dar ea este de fapt "canna". Foarte mulţumesc! Îţi doresc o săptămână cât mai frumoasă şi... ocazii multe numai bune de fotografiat.

    RăspundețiȘtergere
  37. Sa bata pentru ca eu cu drag o astept. :D Mi-e draga toamna, mi-e draga racoarea, mi-e drag aerul curat si mi-e drag gandul ca dupa toamna vine iarna!!!! ;))

    RăspundețiȘtergere
  38. addicted: Ei... toamna îmi place. dar iarna... de niciun fel! O fi ea frumoasă, dar nu într-un oraş mare, unde se adună toate zoaiele.

    RăspundețiȘtergere