Îi atenţionez pe cititorii permanenţi sau ocazionali că nu sunt interesat de achiziţii (nici măcar de chilipiruri), nu fac comerţ, nu fac evaluări şi expertize, nu fac niciun fel de intermedieri şi nu asigur servicii de ştiri sau consultanţă
.

miercuri, 17 august 2011

Un fals grosolan

Acum câteva zile am observat pe eBay un fals integral care se vede mai rar. Priviţi imaginea.


Este vorba de o aşa-zisă scrisoare, expediată de nu se ştie unde, la Iaşi, pe "Ave no. 83"! Marca de 5 parale din a doua emisiune este categoric falsă, ca de altfel şi simulacrele de ştampile.
Piesa a fost oferită drept fals, nu aici este problema. Mă miră însă până unde i-a dus pe câte unii capul.

6 comentarii:

  1. Unii oameni chiar nu au altceva mai bun de făcut...

    RăspundețiȘtergere
  2. Vera: Asta-i goana după bani, cu orice chip!

    RăspundețiȘtergere
  3. Plicul (hartia) pare sa fie aproape nou-nouta. La cum arata m-as mira sa fi fost facuta cu intentia de "a insela". In alta ordine de idei am vazut acum 2-3 zile niste falsuri periculoase Carol I favoriti, perechi neuzate, imprastiate prin mai multe loturi cu clasice romanesti la licitatia unei case din Budapesta. Loturile respective au fost in asemenea masura realizate, incat dupa parerea mea era clara intentia de a insela. Celelalte piese din loturi aproape toate erau originaluri.

    RăspundețiȘtergere
  4. Aldor: Dacă-i licitaţia care a fost alaltăieri, pe 15, încă nu am apucat să mă uit la ea, am avut treabă de nu mi-am văzut capul. Dar listingul încă se păstrează pe server, aşa că o să mă uit. Mulţumesc pentru semnalare.

    RăspundețiȘtergere
  5. Da, accea e licitatia. Loturile pe care le-am mentionat au fost la o categorie total aiurea, nu la Romania.

    RăspundețiȘtergere
  6. Aldor: Păi poate tocmai de aceea au fost puse acolo. Eu am obiceiul şi mă uit, la o licitaţie, peste toate loturile, de la primul până la ultimul. Mai mereu apar surprize de unde nici nu te aştepţi. Numai că treaba asta mănâncă al naibii de mult timp (iar când dai şi peste câte o licitaţie cu 7-8.000 de loturi, poate să însemne aproape o zi întreagă!). Partea bună este că am învăţat multe lucruri pe care puţini le ştiu, inclusiv la străine.

    RăspundețiȘtergere