Îi atenţionez pe cititorii permanenţi sau ocazionali că nu sunt interesat de achiziţii (nici măcar de chilipiruri), nu fac comerţ, nu fac evaluări şi expertize, nu fac niciun fel de intermedieri şi nu asigur servicii de ştiri sau consultanţă
.

sâmbătă, 17 septembrie 2011

Pauză forţată

De aseară sunt nevoit să nu mă mişc. Statul pe scaun nu prea e plăcut şi, vrând-nevrând, am lăsat-o puţin mai moale cu statul pe net. Sper să nu ţină mult şi să revin cât mai repede.

30 de comentarii:

  1. Cu deplină înţelegere vă doresc multă sănătate, înainte de orice altceva.

    RăspundețiȘtergere
  2. Sper sa nu fie decat o nevralgie sciatica trecatoare, provocata de schimbarea anotimpului. Iti sunt alaturi, gandindu-ma sa te refaci cat mai curand si sa incanti, ca de fiecare data, tineretul blogosferic.

    RăspundețiȘtergere
  3. Va doresc sanatate si numai bine !

    RăspundețiȘtergere
  4. sper sa te refaci curand...o noapte linistita iti doresc >:D<

    RăspundețiȘtergere
  5. Bună Max!
    Însănătoșire grabnică!
    O duminică cât mai plăcută îți doresc!

    RăspundețiȘtergere
  6. Sa te faci repede bine, da? Altfel ai sa imi lipsesti... Ai grija de tine!

    RăspundețiȘtergere
  7. Imi pare rau pt.tine!! Insanatosire grabnica si Domnul sa te ajute sa te faci sanatos! :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Sunt mâhnit să aflu că sunteţi suferind.Aceleaşi dureri mă încearcă şi pe mine chiar în aceste zile.Să vă restabiliţi cât mai repede şi să ne bucuraţi în continuare cu atât de interesantele şi de frumoasele postări! Multă sănătate!

    RăspundețiȘtergere
  9. pai sa ne bucurati domnu' Max curand, din nou.
    da' ce-ai patit? doare tare?
    (ragaz sa insiri gandurile pe sforcica, sa na dai o salba cand revii)

    RăspundețiȘtergere
  10. Imi pare rau pentru vestea asta :( Sper sa te faci repede bine si sa te intorci cat mai curand, ai sa-mi lipsesti :)
    Multa sanatate, Max!

    RăspundețiȘtergere
  11. Multa sanatate!
    Sa nu ne lasi prea mult sa iti ducem dorul,da?
    Ganduri bune!

    RăspundețiȘtergere
  12. wow...bine ai facut...eu iti doresc sa te tina! si eu ma chinui cu cineva sa-l fac sa inteleaga ca statul asta in fata calc si pe scaun nu aduce nimic bun! te susutin :)))

    RăspundețiȘtergere
  13. Insanatosire grabnica . Try this:ceai fierbinte cu un strop de wiskey, un masaj ,ventuze pe muschii spatelui
    Ai grija ce ventuze alegi :D

    RăspundețiȘtergere
  14. sanatate :) o sa-ti revii...cu rabdare :) si eu care mi-am imaginat ca esti prin oras la plimbare...

    seara faina :)

    RăspundețiȘtergere
  15. Spune domle e timpul să faci feste poporului?!
    Sănătate îți doresc și cât mai grabnică întoarcere pe net!

    RăspundețiȘtergere
  16. Mâine se închide licitația la Romano(bombardează prețuri ca de obicei!).Este un ziar interesant, pe care probabil l-ai văzut de scump tare.
    Sănătate!

    RăspundețiȘtergere
  17. Aaa, mai... dureaza? Zic si eu...

    RăspundețiȘtergere
  18. Vă adresez tuturor mulţumirile mele!
    Reacţia voastră m-a lăsat fără cuvinte!
    Vă mulţumesc pentru încurajări şi cuvintele frumoase.
    Am o criză nasoală de discopatie lombară care văd că nu vrea să mă lase. Statul pe scaun este aproape imposibil. Nici cu laptopul pe genunchi nu mă descurc. Acum scriu din picioare, dar nu cred că rezist prea mult.
    Încă odată vă mulţumesc, promit să revin cât pot de repede!

    RăspundețiȘtergere
  19. Am reusit sa achizitionez "Stempelhandbuch der deutschen Feldpost in Rumänien und im Grenzgebiet zu Rumänien im 1. Weltkrieg". Imediat ce va reveniti , v-o trimit . Insanatosire grabnica !

    RăspundețiȘtergere
  20. SALVE MAX !
    Măi băiatule , vrei să mă bagi în sperieţi ?
    Drepţi ! , Sus ! AVEM NEVOIE DE TINE !
    Ce mă fac eu fără tine !?!
    Am pierdut enorm în acest an ! Te vreau în tranşeele Filatelie Româneşti mulţi , muţi ani de acum încolo !
    Te rog ai grijă de tine !
    Cu Prietenie Filatelică ! ,
    Andrei , Vatra Dornei

    RăspundețiȘtergere
  21. Salutari Max! In trecere cu urari de bine!

    RăspundețiȘtergere
  22. Andrei: Stăi ghinişor! Mă străduiesc să revin, am început să mă simt mai bine. Mulţumesc pentru încurajări.

    RăspundețiȘtergere
  23. Ah! Max draga, îmi pare tare tare rau! cam stiu ce înseamna... blocaje lombare am suferit si eu, în mod regulat, ani în sir, pâna când am primit la locul de munca un scaun ergonomic, ce preia si sustine orice miscare, tridimensional. A costat o gamada, dar seful meu a spus ca mai bine investeste în mobilier, decât sa plateasca concediu medical si sa piarda si forta de munca! Tare mult m-am bucurat! Dar si acasa ma feresc sa ridic greutati (lazi cu apa minerala)
    Of-of! ce tratament ai primit? Menajeaza-te cât poti de bine... altfel problemele acestea recidiveaza :(
    Te pup si-ti doresc o revenire la mobilitate, cât mai rapida!

    RăspundețiȘtergere
  24. Carmen: Mulţumesc frumos! Am trecut pe la spital, mă apucase o criză acută şi nu mai suportam durerea. Mi-au făcut o injecţie (un calmant), am făcut o radiografie la coloană ca să vadă precis despre ce e vorba, plus o ecografie (să verifice dacă nu sunt cumva rinichii de vină), iar acum iau câte un pumn de bubuline, de trei ori pe zi, inclusiv calmante. Am dat şi probe pentru analize, să verifica dacă nu cumva este şi vreo cauză virală. Cam asta este, acum nu pot să stau prea mult pe scaun.

    RăspundețiȘtergere