Îi atenţionez pe cititorii permanenţi sau ocazionali că nu sunt interesat de achiziţii (nici măcar de chilipiruri), nu fac comerţ, nu fac evaluări şi expertize, nu fac niciun fel de intermedieri şi nu asigur servicii de ştiri sau consultanţă
.

sâmbătă, 30 iunie 2012

Doar câteva opinii

Cred că aţi observat mai demult micul "porcuşor" din dreapta. Poate că aţi fost curioşi să vedeţi despre ce este vorba, sau poate că nu. Este doar un alt blog unde mai public unele opinii. Pe câteva le puteţi citi acum.


Acest ultim articol se referă şi la filatelie. M-ar interesa să vă aflu părerile.

11 comentarii:

  1. O sa raspund aici.
    Mie imi place de tine. Am vazut ca in ultimul timp te-ai axat pe "chestiuni de colectie" dar e strict alegerea ta, nu ma deranjeaza numai ca nu am ce sa comentez, vin, arunc un ochi si plec mai departe.Sigur ca-mi pare rau ca nu mai scrii chestiuni generale, eventual personale, etc dar asta nu inseamna ca nu te mai citesc! Prin chestiuni generale - a nu se intelege lepse, cred ca stii ca eu n-am fost niciodata adepta lepselor, mi se par inutile si o pierdere de timp.
    Mai bine scriu ce-am facut ieri, intr-o maniera amuzanta si macar smulg un zambet
    Pe de alta parte cred ca-ti place sa ai un anumit public tinta si eu cred ca ti l-ai format asa ca n-ar trebui sa-ti pese ce spun altii
    Insa stiu ca inceput erai tare sociabil cu toata lumea si intrai in tot felul de joculete , de-aia-si permit acu unii sa te ia la intrebari :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred că ai dreptate (adică ai sigur dreptate). Dar ajunsesem la un moment dat să îmi dicteze unii şi alţii ce să fac, ce să scriu, la ce să particip şi la ce nu. Ei bine, asta m-a enervat rău, fiindcă persoanele nu prea se situau pe gustul meu, scriau într-un mod care nu-mi plăcea şi... când m-am hotărât să "tai pisica", m-am pomenit luat în tărbacă de grupul... "gospodinelor călare pe fibra optică" (figura de stil nu-mi aparţine! :D).
      Aşa că m-am hotărât să-mi văd de treaba mea. Am rămas cu vizitele şi comentariile numai la cine nu şi-a dat în stambă.
      Încerc din când în când să mai ating şi alte subiecte. Dar observaţia ta este justă, am să încerc să o fac mai des. Nu pot decât să-ţi mulţumesc, Hapi! :)

      Ștergere
  2. Consider că aţi luat exact hotărîrile ce trebuiau luate. Sunteţi şi un martir că aţi rezistat atâta printre lepşuitori, care trebuie să însă să recunosc, au printre ei şi caractere interesante pentru studiu.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred că aveţi dreptate, mâine-poimâine s-ar putea vorbi despre... patologia bloggingului! :))))

      Ștergere
  3. Salve Max !
    Am citit cu atentie.
    Sunt interesat de filatelie iar blogul tau este pentru mine o carte pe care o consult des (de pe diferite ip-uri,cum imi cade si mie). Chestiunile tale de comunicare in lumea blogurilor cu alti oameni sunt o alta poveste despre care nu prea am ce spune.
    Asa ca tot inainte cu filatelia ! Iti urez sa te descopere cat mai multi pasionati ai filateliei !
    Toate cele bune !

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna seara . Personal sunt f. interesat de subiectele cu caracter filatelic postate de dvs. Sunt f. utile ! In rest ... sa auzim de bine ! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna seara .
    Personal sunt interesat de subiectele filatelice tratate aici pe care le consider f. utile. Unele dintre ele fiind extrem de interesante , cum ar fi varietatea de dantelura in "pieptene" in care "pieptenele" poate fi "cu dintii" in jos sau in sus. Insa de departe cea mai valoroasa informatie pe care am gasito aici este aceea de a pune intr-o arhiva toate informatiile despre marcile pe care le-am studiat !Tineam o astfel de arhiva insa strict pentru piesele la care lucrez (istoria postala a Buzaului si reimpresiunile romanesti).
    Toate cele bune !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Credeam că nu a remarcat nimeni varietatea aceea de dantelură! :)))
      Treaba cu arhiva este una chiar foarte utilă. De multe ori am reuşit (sau n-am reuşit) să regăsesc o informaţie de care aveam nevoie, este doar ceva rezultat din lucrul zilnic.
      Mulţumiri şi toate cele bune!

      Ștergere
  6. Nu aveam cum sa nu remarc asa ceva ! Si sunt sigur ca nu sunt singurul.
    Revenind la arhiva , daca tineti evidenta marcilor studiate de 40 de ani inseamna ca , cataloagele internationale (chiar si cele specializate) nu sunt decit palide insiruiri de timbre pe linga informatiile pe care le detineti !
    Sa auzim de bine !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu, nu ţin evidenţa de 40 de ani decât la câteva emisiuni care m-au interesat mai mult şi pe care pot spune că le-am studiat destul de temeinic. Pentru celelalte capitole/perioade/emisiuni am început mult mai târziu, cred că acum vreo 25 de ani. Iar de prin 2000 sunt "călare" pe toate licitaţiile de pe internet.
      E o muncă a naibii de migăloasă. Noroc cu tehnica de calcul, deoarece am reuşit să elimin o bună parte din hârţogăraie cu ajutorul unui progrămel de fişe, care "ştie" să exporte într-un format "comestibil" câte o "carte" întreagă.

      Ștergere