Îi atenţionez pe cititorii permanenţi sau ocazionali că nu sunt interesat de achiziţii (nici măcar de chilipiruri), nu fac comerţ, nu fac evaluări şi expertize, nu fac niciun fel de intermedieri şi nu asigur servicii de ştiri sau consultanţă
.

luni, 18 martie 2013

Bloculeţ interesant

De ieri de la prânz, cum am puţin timp mă şi vâr cu nasul în plicurile cu mărcile din partida aia de care v-am spus deja. Tot sortând, am dat peste blocul de mai jos.

Este un bloc din marca de 1 "bani" fără filigran, planşa a 3-a, tipul III. Prima marcă din stânga de pe rândul superior are o eroare întâlnită de mai multe ori în formă absolut identică.
Blocul are două amprente complete ale unei ştampile TREN tip PA16 (clasificaţie Kiriac Dragomir) aparţinând trenului nr. 29 (trenurile cu numerele 29 şi 30 au circulat pe ruta Bucureşti-Mărăşeşti şi retur, între 1 mai 1897 şi 30 aprilie 1910 (ulterior, până la 26 august 1916 ruta a fost prelungită, incluzând segmentul Mărăşeşti-Galaţi - vezi C. Marinescu, Poşta ambulantă feroviară în România, Bucureşti 1995, pag. 48).

3 comentarii:

  1. La marca din dreapta rand doi primul A din ROMANIA, parca are ceva in plus la mijloc . Atat cat pot vedea din poza .
    Se confirma si daca da se repeta la ce mai aveti ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E prea minoră, cred că nici nu am luat-o în seamă. Dar tipul acesta şi planşa în cauză au fost utilizată la imprimarea mai multor mărci: cu filigran PR (toate tirajele începând cu a doua parte a anului 1897), cu filigran "Stema mare", precum şi a celei fără filigran.

      Ștergere
  2. Mica, dar am vazut-o . Se noteaza . Asteptam noi semnalari .

    RăspundețiȘtergere