Îi atenţionez pe cititorii permanenţi sau ocazionali că nu sunt interesat de achiziţii (nici măcar de chilipiruri), nu fac comerţ, nu fac evaluări şi expertize, nu fac niciun fel de intermedieri şi nu asigur servicii de ştiri sau consultanţă
.

vineri, 15 noiembrie 2013

Violete şi muşcate (şi-un hibiscus)

La mine în sufragerie, pe pervazul unei ferestre s-au adunat câteva plăpânde creaturi care ţin morţiş să-mi demonstreze generozitatea (sau, poate, vor doar să-mi întoarcă gingăşia cu care le mângâi când îmi scot nasul din monitor).
Aşa că am încropit la repezeală un podium pe masa mare, le-am aliniat şi le-am... pozat. Ce-a ieşit vedeţi mai jos.


2 comentarii:

  1. Bună Max!
    Sunt splendide toate,îmi plac mult!
    Sincer ador violetele!
    Un weekend cât mai plăcut Max!

    RăspundețiȘtergere