Îi atenţionez pe cititorii permanenţi sau ocazionali că nu sunt interesat de achiziţii (nici măcar de chilipiruri), nu fac comerţ, nu fac evaluări şi expertize, nu fac niciun fel de intermedieri şi nu asigur servicii de ştiri sau consultanţă
.

duminică, 15 decembrie 2013

Spre ştiinţă

Unii dintre dumneavoastră, stimaţi cititori, cred că au o impresie greşită referitoare la existenţa acestui blog.
Scrisul pe blog este făcut din plăcere şi nu este "meseria" mea de bază. Eu mă ocup de cu totul altceva.
Blogul îmi mănâncă destul timp. De regulă, pentru a putea publica cu ritmicitate articolele pe care (sunt convins) le aşteaptă o parte a cititorilor, sunt nevoit să renunţ la alte activităţi.
Este drept că nu mă obligă nimeni să fac acest lucru. Dar o fac din plăcerea mea. Plăcere care poate oricând să ia sfârşit, iar acest blog poate să dispară, pur şi simplu. Iar pentru aceasta nu datorez nimănui nicio explicaţie.

Începe să mă deranjeze încercarea unora sau altora de a se "introduce" în viaţa mea personală. Şi ca să nu existe nicio neînţelegere, repet ceea ce am scris de mai multe ori în articole mai vechi, pe parcursul celor (aproape) trei ani de la deschiderea blogului:

1. Nu fac comerţ cu timbre. Nu mă interesează să cumpăr sau să vând timbre, ori să mă ocup de intermedieri.

2. Nu mă interesează participarea la activitatea unor grupuri, cercuri sau alte asocieri.

3. Nu fac publicitate niciunei manifestări, de niciun fel. Pe unele le pot însă anunţa, atunci când eu consider că este spre beneficiul comunităţii colecţionarilor.

4. Nu fac şi nu asigur un serviciu public de evaluări, expertize sau consiliere în domeniul investiţiilor. Cine are nevoie de aşa ceva ar trebui să caute în altă parte. Nu asigur nici vreun serviciu de informare publică. Cine are nevoie de informaţii, poate căuta subiectul respectiv în cadrul articolelor de pe blog.

9 comentarii:

  1. Eu n-am pus nicicand o intrebare si mi-am dat seama ca blogul , adus aproape de nisa - e o pasiune.
    Cu toate expplicatiile astea probabil n-o sa scapi de intrebarile celor care te citesc absolut intamplator

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt oameni şi oameni, ca-n orice domeniu. Pe cei care doresc să înveţe îi ajut cu plăcere şi le-am pus multe informaţii valoroase la dispoziţie. Problema e cu cei care vor mură-n gură, fără să muncească, sau care ar vrea să facă comerţ pe ştiinţa altora.

      Ștergere
  2. Din aceeasi cauza a "murit" si revista Colectionarul Roman la care am muncit enorm de mult, pentru ca la noi pe 95% din "colectionari" nu-i intereseaza altceva decat "cat face?"... si nimic mai mult.

    RăspundețiȘtergere
  3. Scuze ca imi permit sa comentez acest subiect.. dar din pacate numai avem surse de informare ca tineri filatelisti ..revista ”Filatelia ” numai apare de mult timp , alte surse sunt mediocre precum, acea mizerie de catalog de preturi (preturi de achizitie pentru jmecheri si pentru surprizele de guma care se scot acum ). Ce faceti dumneavoastra este un lucru de tot respectul si daca cineva a reusit sa supere o persoana ca dumneavoastra imi pare rau ca a reusit .
    Regret enorm faptul ca nimeni numai promoveaza domeniul acesta decat in scop comercial si vinovati sunt la varful piramidei ..au uitat cum dansi au invatat de la mari oameni ai filateliei Romanesti .
    Cu mult respect pentru munca in folosul nostru si pentru pasiunea dumneavoastra si frumusetea cuvintelor in care expuneti filatelia Romaneasca .

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna ziua,

    Sunt unul din cititorii pasionati ai blog-ului d-vs, si va multumesc din tot sufletul pentru seriozitatea si daruirea de care dati dovada.
    Ar fi o mare pierdere, pentru cei onesti care doresc sa invete din tainele acestui frumos domeniu, disparitia acestor scrieri.
    Cum nu exista padure fara uscaturi, din pacate nici acest domeniu nu face exceptie.
    Sper din tot sufletul ca astfel de indivizi sa nu va influenteze in frumoasa si pretioasa d-vs. activitate. Ignornatii! Viata este frumosa si trebuie pretuita la maxim.
    Indiferent de decizia d-vs, va multumesc inca odata pentru munca depusa in folosul semenilor d-vs.
    Cu deosebita stima si respect,
    Florian

    RăspundețiȘtergere
  5. Imi permit si eu o sugestie:
    Poate nu ar fi rau sa puneti punctele de mai sus in header-ul blog-ului, in felul acesta cred ca veti evita o serie de mesaje nedorite; in mod sigur vor continua sa vina, dar poate vor fi mai putine.

    Cu respect,
    Dragos N

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumita articolelor dumneavoastra am luat acest microb care se chiama filatelie.
    Din cauza articolelor dumneavoastra s-a desteptat in unii dintre noi pasiunea de a cerceta anumite timbre.
    Si in mai ales din vina DUMNEAVOASTRA cativa cititori s-au gandit sa devina colectionari(deocamdata incepatori).
    Va multumesc pentru ce ati facut,si mai ales va multumesc pentru ceea ce ve-ti face!

    RăspundețiȘtergere
  7. Buna seara, multumesc pentru ceea ce mi-ati oferit pe blog, v-am urmarit si va urmaresc zilnic, mihai jalba.

    RăspundețiȘtergere