Îi atenţionez pe cititorii permanenţi sau ocazionali că nu sunt interesat de achiziţii (nici măcar de chilipiruri), nu fac comerţ, nu fac evaluări şi expertize, nu fac niciun fel de intermedieri şi nu asigur servicii de ştiri sau consultanţă
.

miercuri, 16 februarie 2011

Literatură pentru cititori (6)

Nu am mai postat de multicel o lucrare, m-am gândit că a venit timpul pentru încă ceva interesant:


Pentru cei mai preocupaţi de literatura mai veche, probabil că nu vă sună necunoscut numele falsificatorului Fournier. Aveţi ocazia să descărcaţi o copie scanată (pe care am găsit-o, la rândul meu, tot pe internet - din păcate nu mai reţin sursa, dar copiile erau oferite gratuit). Albumul îl puteţi descărca de aici. Să nu mă înjuraţi pentru calitatea mai slabă a scanării, vina nu-mi aparţine. Chiar şi aşa însă, este o sursă educativă mai ales pentru cei îndrăgostiţi de mărcile mai vechi. Cine a fost acest falsificator, găsiţi destule referinţe dacă veţi utiliza un motor de căutare. Printre "producţiile" întreprinzătorului se regăsesc şi câteva piese româneşti.

Link-ul de descărcare va fi valabil numai pentru o perioadă scurtă, aşa că...

2 comentarii:

  1. Nu-mi vine să cred ce vaste au fost "preocupările" domnului Fournier! Mai văzusem fragmente din acest album de facsimile, dar erau de o calitate net inferioară. Îţi vine să te întrebi dacă nu le făcea pentru propria plăcere. Nu se compară cu realizăeile budapestene de supratiparuri, puse pe Profila! Bine că nu mai sunt oameni atât de talentaţi. Mulţumesc

    RăspundețiȘtergere
  2. Ehei!... Oameni talentaţi există, dar nu se ocupa de prostii. Să vedeţi ce-a "produs" Sperati! Am de gând să scriu şi despre el şi despre ce-a falsificat la România.

    RăspundețiȘtergere