Îi atenţionez pe cititorii permanenţi sau ocazionali că nu sunt interesat de achiziţii (nici măcar de chilipiruri), nu fac comerţ, nu fac evaluări şi expertize, nu fac niciun fel de intermedieri şi nu asigur servicii de ştiri sau consultanţă
.

vineri, 18 februarie 2011

Literatură pentru cititori (7)

Pentru acest episod vă ofer o lucrare foarte, foarte interesanta, care - deşi datează de pe la 1900 - are o grămadă de informaţii surprinzător de detaliate. Aş avea chiar curajul să afirm că sunt destui contemporani de-ai noştri pentru care multe din observaţiile pe care le cuprinde reprezintă noutăţi absolute.


Lucrarea poate fi descărcată de aici. Cine nu apucă să o descarce în următoarele 30 de zile, rămâne fără ea, pentru că am nevoie de spaţiul de pe server.

Lectură plăcută.

4 comentarii:

  1. Foarte interesant si instructiv. Ca si cele de pana acum. Astept cu interes noi articole pe aceasta tema. Pentru utilizatorii de Ipad: documentul are un format mai...vechi... pentru codificare imagine. Exista insa o solutie usoara si rapid de gasit cu search pe google sau la Apple pe forum.

    RăspundețiȘtergere
  2. Dacă este cineva care are nevoie musai de un format compatibil cu iPad, s-ar putea rezolva şi asta. Dar cred că eventualele persoane interesate s-ar număra pe degete...

    RăspundețiȘtergere
  3. Aveti perfecta dreptate iar documentele sunt foarte bine asa cum sunt ele. In definitiv daca vrei sa fii ... "fudul" (cazul meu) trebuie sa si inveti un pic cum sa cauti si sa adaptezi. Si pentru ca m-am lovit de aceasta surpriza la citit, am dorit sa anunt ca exista o problema cunoscuta la Ipad si exista si rezolvare, pentru ai scuti si pe altii de cautari. Nu am dorit sa vin cu un link exterior in acest blog insa o cautare de genul " pdf image missing on ipad" scoate imediat forumurile cu rezolvarea. In rest... Ma bucur ca postarea mea a generat un nou articol interesant.

    RăspundețiȘtergere
  4. Acum înţeleg, că prima oară eram dus cu pluta... :)) M-a dus gândul la cu totul altceva!
    Nu-i numai asta problema pe iPad, sunt o grămadă, mai ales pentru un publisher. Iar noile cerinţe impuse de Apple mi se par un pic... trase de păr. Prea vor totul numai ei.

    RăspundețiȘtergere