Îi atenţionez pe cititorii permanenţi sau ocazionali că nu sunt interesat de achiziţii (nici măcar de chilipiruri), nu fac comerţ, nu fac evaluări şi expertize, nu fac niciun fel de intermedieri şi nu asigur servicii de ştiri sau consultanţă
.

luni, 27 iunie 2011

La asta nu mă gândisem...

Ştiam că unii dintre colegii noştri colecţionari (în special tematicienii) încearcă în permanenţă să găsească o temă nouă, "nebătută" de altineva până la ei. Dar câţiva reuşesc un singur lucru: să alunece puţin spre ridicol.
Ei bine, postarea de astăzi a lui John vorbeşte de la sine: Gays on Stamps.
Bine, John nu este decât negustor, aşa că le recomand tematicienilor subiectul. Numai că ar trebui să caute ceva-ceva prin memorii, mărturii şi alte alea, să vadă cine din cei ilustraţi pe mărcile noastre se încadrează...
Declar cu mâna pe inimă că n-am nimic cu minorităţile, de orice fel ar fi ele, dar ideea mă amuză.
Chiar aşa: oare cum va reacţiona un juriu la vederea unui asemenea exponat?

2 comentarii:

  1. Treaba este organizată
    Există și o grupare incorporată în ATA
    Gay & Lesbian History on Stamps Club (1985): Joe Petronie, PO Box 190842, Dallas, TX 75219-0842.

    E-mail: glhsc@aol.com

    Website: www.glhsc.org
    PS:nici eu nu am absolut nimic cu minoritățile de orice fel ar fi ele!

    RăspundețiȘtergere
  2. Este chiar interesant! Mulţumesc de completare, chiar nu ştiam că există, pentru că am fost întotdeauna interesat cam de subiectele pe care le abordez. Poate chiar interesează pe cineva.

    RăspundețiȘtergere