Îi atenţionez pe cititorii permanenţi sau ocazionali că nu sunt interesat de achiziţii (nici măcar de chilipiruri), nu fac comerţ, nu fac evaluări şi expertize, nu fac niciun fel de intermedieri şi nu asigur servicii de ştiri sau consultanţă
.

miercuri, 29 iunie 2011

Miercurea fără cuvinte


Recomandări: Find Yourself Again, pandhora, Elena, Se-cret. De la Carmen a început Miercurea fără cuvinte.

21 de comentarii:

  1. mirosul petuniilor...il ador...
    dar cel mai mult imi place cum miroase regeina noptii :)

    RăspundețiȘtergere
  2. cât sunt de frumoase! si eu am, colorate. Albele sunt însa absolut elegante!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce covor frumos ai descoperit în curtea ta.

    RăspundețiȘtergere
  4. Mirosul lor este o amintire superbă a vieții mele la Turda,demult!
    Îmi place tare mult fotografia.

    RăspundețiȘtergere
  5. Flori simple şi gingaşe, cu parfum puternic, invidiat de surate ale lor mai împopoţonate ! Frumoasă fotografie ! Miercurea fără cuvinte să-ţi fie o zi frumoasă !

    RăspundețiȘtergere
  6. Bună Max!
    Sunt superbe!
    O dimineață însorită să ai!

    RăspundețiȘtergere
  7. In fata frumusetii florilor, raman intotdeauna fara cuvinte,nu numai miercurea. :)

    RăspundețiȘtergere
  8. @pandhora: vor urma în curând şi flori de Regina Nopţii, încă nu s-au deschis, dar le păzesc...

    RăspundețiȘtergere
  9. @Carmen: Mulţumesc pentru vizită.
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  10. @abbilbal: Suntem înconjuraţi de lucruri minunate, dar nu avem ochi să le vedem de multe ori.
    Mulţumesc pentru vizită şi... Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  11. @Se-cret: Cred că am avut un profesor bun! :))
    Într-adevăr, seara au un miros foarte frumos.

    RăspundețiȘtergere
  12. @Zina: Şi eu îţi doresc o zi excelentă şi îţi mulţumesc pentru vizită.

    RăspundețiȘtergere
  13. @Lumi RO: Petuuunniiii....
    Happy WW şi mulţumesc pentru vizită!

    RăspundețiȘtergere
  14. @Elena: Sărut mâna. Mulţumesc frumos pentru urare (dar dacă mă uit pe fereastră, văd un cer cenuşiu cu o ploicică rece..., nu ştiu dacă vom vedea soarele astăzi). Dar vine el... :))

    RăspundețiȘtergere
  15. @lunapatrata: Sunt frumoase. Câteodată nici mie nu-mi vine să cred că eu am făcut fotografiile. :)
    Bine-ai venit! Mulţumesc pentru vizită.

    RăspundețiȘtergere
  16. petunii..intai am crezut ca-s rochita randunicii :)

    happy WW !

    RăspundețiȘtergere
  17. O mână de petunii frumos mirositoare...
    Happy WW! Mulţumesc pentru vizită!

    RăspundețiȘtergere
  18. Imi plac mult petuniile, am curtea plina. aici
    Imi place postarea.

    RăspundețiȘtergere
  19. Uau!!! Superbe!
    Şi eu mai am "secrete" în grădină...
    Mulţumesc pentru vizită şi mă bucur că îţi place.

    RăspundețiȘtergere
  20. Intotdeauna florile infrumuseteaza ziua(sau seara). Happy WW !

    RăspundețiȘtergere