Îi atenţionez pe cititorii permanenţi sau ocazionali că nu sunt interesat de achiziţii (nici măcar de chilipiruri), nu fac comerţ, nu fac evaluări şi expertize, nu fac niciun fel de intermedieri şi nu asigur servicii de ştiri sau consultanţă
.

marți, 2 august 2011

Am o rugăminte la cititori...

În diverse articole am amintit în mai multe rânduri de Bogdan Manolea, una dintre cele mai puternice voci care se aud în online-ul românesc şi care se pronunţă pentru apărarea drepturilor utilizatorilor de internet.
Ultimul articol de pe blogul său are scopul declarat de a promova un sondaj cu privire la utilizarea de către europeni a internetului şi în special a reţelelor sociale şi a paginilor cu conţinut generat de către useri. Personal, am parcurs acest sondaj, care este decent şi care, în opinia mea, corespunde perfect scopului propus.

Rugămintea mea către cititori este de a completa formularele sondajului, pe care îl puteţi accesa aici, sau făcând click pe bannerul albastru din dreapta sus. Sondajul este în limba română (pagina de start "simte" în ce ţară vă aflaţi de fapt, dar puteţi alege limba), iar datele colectate sunt complet anonime. Dacă doriţi mai multe amănunte, le puteţi citi pe Legi internet.

Dacă totuşi nu doriţia să participaţi la acest sondaj, am rugămintea de a vă anunţa prietenii sau rudele de existenţa lui.

Vă mulţumesc anticipat.

2 comentarii: