Îi atenţionez pe cititorii permanenţi sau ocazionali că nu sunt interesat de achiziţii (nici măcar de chilipiruri), nu fac comerţ, nu fac evaluări şi expertize, nu fac niciun fel de intermedieri şi nu asigur servicii de ştiri sau consultanţă
.

luni, 15 august 2011

Pe-astea nu cred că le ştiaţi!

Lotul de cinci piese din imaginea de mai jos a fost vândut acum vreo cinci ani într-o licitaţie americană cu un preţ de luat în seamă: 16.500 dolari (fără taxe) (click pe imagine pentru mărire).


Nu fac comentarii pe marginea lotului, prezint doar descrierea originală:

"Romanian Occupation of Ukraine 1919 overprinted "C.M.T. Roman Pocutia" and surcharged with new values on Austrian stamps 1.20k on 1kr, 1.20k on 2kr, 1.20k on 3k, 4k on 4kr, and 4k on 10kr, the complete set of five unissued values, v.f., with Mikulski certificate statingthat this is one of the only two (!) known sets of this issue, the other ex-King Karol collection. These surcharges were prepared, but never issued as Romania ceded this part of Western Ukraine to the Polish Army".

Mă poate ajuta cineva la documentarea pieselor? Ştie cineva vreo sursă în sprijinul descrierii prezentate mai sus?

16 comentarii:

  1. Cleo: Păi astea-s printre cele nu prea scumpe... Acum vreo doi ani, pentru patru timbre americane cu o eroare de tipar s-au plătit vreo două milioane de verzişori.

    RăspundețiȘtergere
  2. Clar, nu le știam!!
    La mine se dansează- ești invitat!!

    http://incertitudini2008.blogspot.com/2011/08/femeia-eterna-muza.html

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu n-am văzut până acum și nici n-am auzit de această emisiune,neemisă.

    RăspundețiȘtergere
  4. Se-cret: Cine ştie ce s-a întâmplat la Colomeea atunci? Nu sunt documente, se păstrează doar nişte mărturii, pulbicate prin anii treizeci şi ceva, dar cine ştie ce bază se poate pune pe ele? Apoi, după chestia cu erorile la prima emisiune MViR cu certificat semnat de acelaşi expert (am povestit eu pe blog mai demult), nu mai îmi vine să spun nimic...

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu stiu multe:). imi pare rau ca nu te pot ajuta cu documentatia, dar multumesc ca ma ti la curent:) cu ce mai e pe piata... cu zimti.

    RăspundețiȘtergere
  6. E uimitor cat sunt de valoroase...Pacat ca nu sunt atat de multe informatii despre ele...

    RăspundețiȘtergere
  7. In catalogul rusesc Liapin sunt prezentate la sectiunea Razboiul Civil si toata informatia se rezuma la: "supratipar pe marci austriece tipografiate. emisiune cu origine necunoscuta, probabil, probe". Cotele sunt "de amator".

    RăspundețiȘtergere
  8. RobertN: Nimeni nu e atoateştiutor... :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Robert: Mulţumesc frumos pentru completare.

    RăspundețiȘtergere
  10. Pun şi eu un comentariu, dar pe blogul meu!

    RăspundețiȘtergere
  11. Cornelius Ionescu: Mulţumesc pentru semnal!

    RăspundețiȘtergere
  12. sincer e prima data cand vad :) wow, chiar atat de mult costa?..nu.i de mirare, de fapt

    RăspundețiȘtergere
  13. Liviu R.: Unii au bani pe care-i dau pe ce nu trebuie, părerea mea...

    RăspundețiȘtergere