Îi atenţionez pe cititorii permanenţi sau ocazionali că nu sunt interesat de achiziţii (nici măcar de chilipiruri), nu fac comerţ, nu fac evaluări şi expertize, nu fac niciun fel de intermedieri şi nu asigur servicii de ştiri sau consultanţă
.

vineri, 4 noiembrie 2011

Ceva ce merită văzut!

O iniţiativă a câtorva bloggeri specializaţi pe economic (mă rog, bloggeri pentru că au şi blog) a început deja să fie pusă în practică cu ajutorul celor de la HotNews.
Merită să urmăriţi discuţia...



Video streaming by Ustream

6 comentarii:

  1. Ok... am urmarit-o 30 de secunde. Record... Cand au spus multumim hotnews.... am vomitat si i-am "ejaculat".

    RăspundețiȘtergere
  2. Costin: Pe ăia nu-i suport nici eu, dar oamenii noştri sunt independenţi, eu îi urmăresc de mult timp pe fiecare...

    RăspundețiȘtergere
  3. interesantă dezbatere. rămâne de urmărit.
    am preluat-o şi eu.
    mulţumesc.
    week-end plăcut!

    RăspundețiȘtergere
  4. Anastasia: Vorbesc despre lucruri pe care nu prea le mai auzi prin altă parte...
    La fel îţi doresc!

    RăspundețiȘtergere
  5. Cristi: Şi mie mi s-a părut interesant, altfel nu l-aş fi postat.

    RăspundețiȘtergere