Îi atenţionez pe cititorii permanenţi sau ocazionali că nu sunt interesat de achiziţii (nici măcar de chilipiruri), nu fac comerţ, nu fac evaluări şi expertize, nu fac niciun fel de intermedieri şi nu asigur servicii de ştiri sau consultanţă
.

duminică, 27 mai 2012

Colecţie de clasice, de vânzare online

Colecţia nu mi se pare nemaipomenită, mai degrabă aş numi-o o acumulare de mărci litografiate. Ce-i drept, sunt câteva unicate care mi-au cam făcut cu ochiul, dar preţul solicitat pentru tot lotul (2000 de euro) ar putea cu greu fi recuperaţ acum, în opinia mea. Vânzătorul oferă colecţia în sistem "Buy It Now".
Puteţi să vă faceţi o idee despre ce este vorba din imaginile de mai jos (click pe fiecare pentru mărire).


6 comentarii:

  1. Multe timbre par a fi la fel. Le diferentiaza ceva? Au valoare mai mare daca sunt mai multe?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Unele au diferenţe mai greu sesizabile, deşi par la fel. Sunt colecţionari care adună orice astfel de mică variaţie, ba calitatea hârtiei diferă, ba nuanţa culorii diferă, unele au anumite ştampile care sunt colecţionate în mod special, povestea e lungă. Nu te pui cu "maniacii"... :))
      Fiecare timbru are valoarea lui. Este normal ca mai multe să valoreze mai mult. Dar atunci când sunt mai multe, pasionaţii pot să caute acele mici variaţii de care vorbeam mai sus.

      Ștergere
  2. Superb lot Max!
    Sper sa nu se vanda in urmatorii 2 ani, asa doar ca sa pot sa pun si eu ban pe ban si sa-l achizitionez pentru studiu :)...ce vis!
    Iti multumesc ca imi dai ocazia de fiecare data sa ma delectez cu niste superbe piese litografiate!
    Cu Respect,
    Remus

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Astăzi la prânz încă nu se vânduse. Dacă vrei, îţi trimit linkul... :))

      Ștergere
    2. Am inceput sa economisesc,vand cam tot ce am si poate poate pana in 2013 adun ceva :)) Nu m-ar deranja sa am si linkul daca se poate.
      O seara linistita iti doresc!

      Ștergere
    3. Uite linkul către lotul cu pricina:

      http://www.ebay.ca/itm/260989490012?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649

      (copiază adresa, apoi introdu-o în bara de adrese a browserului).

      Ștergere