Îi atenţionez pe cititorii permanenţi sau ocazionali că nu sunt interesat de achiziţii (nici măcar de chilipiruri), nu fac comerţ, nu fac evaluări şi expertize, nu fac niciun fel de intermedieri şi nu asigur servicii de ştiri sau consultanţă
.

luni, 4 iunie 2012

S-a lansat Mozilla Firefox v. 13 (Final)


 Am văzut ceva mai devreme pe FileForum linkul de descărcare pentru versiunea de Windows. Pe aceeaşi pagină aveţi disponibile linkuri pentru toate versiunile anterioare, pentru toate sistemele de operare.
Navigare plăcută şi uşoară!

8 comentarii:

  1. Sa inteleg ca acesta e momentul oportun pentru descarcare, fiind vorba de versiunea finala? Eu asa am priceput :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cel mai bine este să faci update-ul în mod automat (atunci când te atenţionează browserul).

      Ștergere
  2. Degeaba, că tot Chrome e mai fain! :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. N-am preferinţe deosebite pentru niciunul. Le folosesc pe amândouă, depinde de tipul suplimentelor de care am nevoie, din nefericire nu toate sunt valabile pentru amândouă.
      Pentru blogăreală, folosesc Firefox, pentru site-ul firmei folosesc Chrome.

      Ștergere
  3. Can fan Mozila, iti multumesc de informatie, Max!

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu stiu ce se intampla la mine, mereu imi apare notificarea ca nu am niste pluginuri updatate dar nu inteleg de ce n-o face singur......am dat pe actualizare, am incercat sa rulez noile chestiuni dar ceva, undeva nu fac bine
    Mda, sunt pasta intr-ale ITului recunosc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chestia asta am păţit-o şi eu, dar cred că este cauzată de ceva servere de pe net care marg din doi în doi...

      Ștergere