Îi atenţionez pe cititorii permanenţi sau ocazionali că nu sunt interesat de achiziţii (nici măcar de chilipiruri), nu fac comerţ, nu fac evaluări şi expertize, nu fac niciun fel de intermedieri şi nu asigur servicii de ştiri sau consultanţă
.

sâmbătă, 4 august 2012

"Asistenţa socială" circulată înjumătăţit

În ciuda unui articol foarte pertinent publicat cu mai mulţi ani în urmă în revista Filatelia de către expertul Gheorghe Cserni din Arad, eu continui să îmi păstrez ideea că astfel de francaturi îşi au "sămânţa" în interesul filatelic al câtorva colecţionari Sibieni.


Piesa de faţă este datată iunie 1924. Mi-au trecut prin mână mai mult de zece piese, majoritatea având două timbre de zece bani, plus o jumătate din acelaşi timbru. Am întâlnit însă şi câteva piese francate cu o jumătate din timbrul de asistenţă socială de 50 bani roşu. Majoritatea au fost expediate din Sibiu, dar am întâlnit piese trimise şi din Braşov, şi din Bucureşti.
În mod oficial, nu a existat o reglementare a autorităţilor poştale referitoare la posibilitatea de utilizare a acestor timbre înjumătăţite, din câte ştiu. Aşa că, în opinia mea, astfel de piese rămân la capitolul "curiozităţi".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu