Îi atenţionez pe cititorii permanenţi sau ocazionali că nu sunt interesat de achiziţii (nici măcar de chilipiruri), nu fac comerţ, nu fac evaluări şi expertize, nu fac niciun fel de intermedieri şi nu asigur servicii de ştiri sau consultanţă
.

duminică, 28 octombrie 2012

Europa - veşnica problemă?

Fără să vreau am dat de o biată carte poştală, pe care am zărit numele unei uitate reviste publicate în Deva acum mai bine de 70 de ani.


Mânat de curiozitate, am dat să văd despre ce este vorba. Am dat de numele revistei, fără să-i bănui orientarea. Am fost apoi curios să văd cine este scriitorul, pe ale cărui texte nu am apucat să le citesc, preocupările fiindu-mi altele.
Aveau românii temeri şi pe-atunci, de bună seamă, trecea un oarece fior prin al lor sânge.

2 comentarii:

  1. Constat ca si dr. Paulescu, cel cu insulina, era cu legionarii...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, a avut chiar unele "momente" cel puţin discutabile:
      http://en.wikipedia.org/wiki/Nicolae_Paulescu

      Ștergere