Îi atenţionez pe cititorii permanenţi sau ocazionali că nu sunt interesat de achiziţii (nici măcar de chilipiruri), nu fac comerţ, nu fac evaluări şi expertize, nu fac niciun fel de intermedieri şi nu asigur servicii de ştiri sau consultanţă
.

luni, 25 februarie 2013

Un rezultat neaşteptat

Mi se mai întâmplă ca atunci când văd pe vreun portal vreo piesă sau vreun lot mai interesante sau cu un preţ de plecare foarte mic, ori deosebit de accesibil, să le urmăresc (niciodată nu se ştie, nu-i aşa?). Acesta a fost şi cazul unui lot compus dintr-o serie completă, neuzată şi nedantelată - a doua emisiune a poştei militare austriece din Primul Război Mondial, cu valorile în monedă românească, emisiunea destinată teritoriului românesc ocupat.


Lotul a avut un preţ de plecare deosebit de atractiv (de numai 1 euro). La sfârşitul licitaţiei însă, am constatat o situaţie surprinzătoare, care se întâlneşte în foarte puţine cazuri. Preţul seriei a crescut de la 1 euro la 97 euro (dar asta nu m-a surprins, am mai văzut aceste nedantelate vândute mult mai scump), dar numărul de biduri m-a surprins! Au fost nu mai puţin de 82! Nu mi-am putut da seama de identitatea celor care au licitat (lista era trecută la "private"), dar m-au mirat vreo douăzeci de biduri făcute pentru acelaşi preţ (exact preţul final). Ori sistemul automat al portalului a luat-o razna, ori vreunul dintre ofertanţi a avut probleme cu conexiunea ori cu refresh-ul paginii şi a insistat în disperare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu