Îi atenţionez pe cititorii permanenţi sau ocazionali că nu sunt interesat de achiziţii (nici măcar de chilipiruri), nu fac comerţ, nu fac evaluări şi expertize, nu fac niciun fel de intermedieri şi nu asigur servicii de ştiri sau consultanţă
.

marți, 5 martie 2013

Au apărut alte făcături!

De data aceasta nu mai este vorba de un german (căci tot "conduc" ei detaşat clasamentul făcăturilor şi falsurilor vândute pe internet), ci de un olandez. Este vânzătorul de pe eBay cu ID-ul postzegel-pracht, care are şi el, la fel ca şi alţi vânzători nominalizaţi în articole mai vechi, o mare dragoste faţă de emisuni cu supratipar (i-am văzut în ofertă nişte ocupaţii, la care însă trebuie să recunosc că nu mă pricep). Dar la mărcile româneşti mă pricep mai mult.

De pildă, aceste "frumoase" supratipare cu textul "Crucea Rosie Romaniei" (sic!) abia aşteaptă să-şi găsească loc în clasorul sau albumul vreunui cumpărător mai slab de înger.

Ca şi aceste "tipografiate" care au (nu ştiu cum le-a dorit interpretate) fie supratipare, fie ştampile liniare "BUCURESCI" (pentru că mă pricep puţin la ştampilele acestei perioade, aş putea spune că nu le-am întâlnit; de supratipare - nici nu mai zic, nu de alta, dar simt că mă cam umflă râsul).

Despre aceste aşa-zise supratipare "T" în cerc am mai scris în articole mai vechi, văd că acum apar din nou, amestecate printre tot felul de mărci comune, ca să ia ochii nepricepuţilor sau necunoscătorilor (şi bineînţeles vânătorilor de chilipiruri).

Loturile descrise mai sus sunt în oferta vânzătorului olandez cu ID-ul menţionat, fiind disponibile pentru mai mult de 50 de ore (la data şi ora scrierii prezentului articol). Vă recomand să nu înaintaţi oferte pentru ele, deoarece nu sunt decât făcături ordinare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu