Îi atenţionez pe cititorii permanenţi sau ocazionali că nu sunt interesat de achiziţii (nici măcar de chilipiruri), nu fac comerţ, nu fac evaluări şi expertize, nu fac niciun fel de intermedieri şi nu asigur servicii de ştiri sau consultanţă
.

vineri, 19 aprilie 2013

Aşa s-au dus câteva sute de euro

O ofertă neaşteptată a apărut zilele trecute pe eBay: un lot conţinând numai opt valori din seria de uzuale neemise ale poştei militare austriece pentru România. Deşi lotul nu a avut seria completă, a avut însă valoarea-cheie de 80 de bani, ce mai rară şi cu cea mai ridicată cotă în Michel (mai mult de jumătate din cota întregii serii, care se ridică la vreo 2.000 de euro) (click pentru mărire).


Lotul a fost vândut destul de bine, ajungând la un preţ final de 450 euro, după 59 de biduri. Este un preţ mult mai mic decât cel solicitat de casele "mari" de licitaţii (seria a mai apărut în ultimii ani de mai multe ori, incluzând şi o ofertă despre care am scris mai demult, un stoc considerabil).
În opinia mea, degeaba se cântă prohodul filateliei. Piesele bune şi rare continuă să fie solicitate de amatori şi generează interes atunci când apar în oferte. Cu alte cuvinte nu mor caii când vor câinii...

4 comentarii:

  1. Am crezut ca le-ai cumparat tu :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu le-am cumpărat eu, nu ştiu cine este cumpărătorul pentru că portalul de licitaţii nu permite accesul la această informaţie.

      Ștergere
  2. Vezi ca a mai aprut un set tot pe germania.

    RăspundețiȘtergere