Îi atenţionez pe cititorii permanenţi sau ocazionali că nu sunt interesat de achiziţii (nici măcar de chilipiruri), nu fac comerţ, nu fac evaluări şi expertize, nu fac niciun fel de intermedieri şi nu asigur servicii de ştiri sau consultanţă
.

sâmbătă, 20 aprilie 2013

Prefilatelică moldoveană vândută la un preţ bun

Piesa a fost oferită zilele trecute pe eBay de către un vânzător din Grecia, dacă mai ţin bine minte. Mi-a sărit în ochi, deoarece piesele cu amprente clare ale ştampilelor "Franco" chirilice moldovene (tip PM-52) se întâlnesc rar. Mai mult, şi scrisoarea pare bine păstrată, fără pliuri suplimentare şi fără semne deosebite de uzură.


După caracteristicile ştampilei, mie îmi pare că este cea din Iaşi (tipul I, cu înălţimea mai mică).
Nu am o aplecare deosebită spre descifrarea scrisului de mână cu litere chirilice, dar am reuşit să descifrez inscripţia din colţul stâng superior ("Strahovoi", = asigurată, recomandată).
Nu îndrăznesc să dezvolt mai multe detalii, deoarece consider că cele doar câteva piese pe care am avut ocazia să le ţin în mână nu mi-au format o experienţă suficientă în acest domeniu.
Oricum, scrisoarea a fost vândută cu 1.016 dolari (24 biduri). Sper ca ea să se întoarcă în ţară, într-o colecţie românească.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu