Îi atenţionez pe cititorii permanenţi sau ocazionali că nu sunt interesat de achiziţii (nici măcar de chilipiruri), nu fac comerţ, nu fac evaluări şi expertize, nu fac niciun fel de intermedieri şi nu asigur servicii de ştiri sau consultanţă
.

sâmbătă, 22 iunie 2013

Iar falsuri la "Căişori"...

Vânzarea de falsuri continuă fără nicio problemă pe eBay (am dat peste falsuri şi oe Okazii.ro, cât de curând voi începe să mai "pescuiesc" şi de acolo persoane care vând falsuri sau făcături).
Continuă prezentarea aceloraşi falsuri nedantelate drept eseuri, de către un ID pe care m-am săturat să-l tot pomenesc, dar poate popularizarea lui îşi va produce efectul. Este vorba de uniphila.paris. Puteţi face click pe imagini pentru mărire.


Nu ştiu de unde tot are atâtea margini şi colţuri de "coală", după un anumit număr de piese văzute pur şi simplu am ajuns să mă întreb dacă nu le "produce" singur! La valoarea de 3 bani puteţi vedea pe marginea de coală un semn marginal de forma unui semicerc cu un punct spre interior. Porţiuni din acelaşi semn se pot distinge şi pe marginile de la valorile de 1 şi 10 bani. La originale nu există un asemenea semn marginal, orice piesă care îl are este categoric falsă. În articolele anterioare am prezentat şi alte diferenţe ale falsurilor faţă de originale.


Aceasta este o serie dantelată vândută de ID-ul matthijs_philatelie, care cred că nu se pricepe (nu cred că este rea credinţă, ca în cazul francezului, ci neştiinţă). Falsurile sunt foarte uşor de recunoscut după dantelura în linie. Puteţi face click pe imagine pentru mărire. Preţul cu care a vândut seria de falsuri îl puteţi vedea în numele filiserului imagine.


Acelaşi ID a mai vândut o serie de falsuri. Şi acestea fac parte din aceeaşi categorie, dantelate în linie şi de aceea foarte uşor de recunoscut. Şi la această serie preţul final este cuprins în numele fişierului.


Spre comparaţie, vă prezint şi un bloc original din marca de 25 bani (vândut în cadrul unui lot cam în aceeaşi perioadă cu falsurile). Număraţi-i dinţii şi uitaţi-vă cum "cade" dantelura, apoi comparaţi piesa cu falsurile.

6 comentarii:

  1. Buna ziua,

    V-am citit articolele legate de caisori deoarce as dori sa fac o oferta la un lot nevandut de la licitatia Feldman:

    http://www.davidfeldman.com/buying/auctions/browse-lots/aucP/geneva-sept-2013-auction/item/243572/

    Ce ma intereseza pe mine din acest lot cu adevarat sunt circulatiile si blocul de 4 la 25 de bani, pe care l-am analizat mai in detaliu. Dupa ce am citi in articolele Dvs, parerea mea este ca e fals deasemenea si cateva din perechi la o vizualizare mai in graba. Avand totusi un ochi mult mai fin ca al meu mi-am permis sa va adresez totusi si Dvs o intrebare: imi confirmati parerea sau ar trebui sa imi iau ochelari :) ?

    Cu stima!

    RăspundețiȘtergere
  2. Bună ziua,
    În opinia mea (după cât se poate vedea în imaginea din PDF), blocul de 4 de 25 bani are dantelura în pieptene, cu caracteristicile originalului (imaginea este destul de neclară pentru a putea face o apreciere asupra microsemnelor tiparului).
    La acest bloc însă apare o varietate nemenţionată în literatură: mărci "normale" (cele două de sus) şi mărci "scunde" (cele de jos), varietate cauzată de variaţia pasului pieptenului. Poate că acest lucru v-a derutat (dacă aţi numărat dinţii/găurile dantelurii).

    O opinie personală acum despre lotul în cauză: chiar admiţând că toate mărcile sunt originale (eu cred că sunt) , preţul lotului mi se pare exagerat. Dacă se adaugă cheltuielile de expediere prin poştă, plus TVA-ul şi celelalte taxe, acest lot n-ar merita cumpărat.
    Vă sugerez să luaţi legătura cu ei şi să le faceţi o ofertă sub preţul "de catalog".

    RăspundețiȘtergere
  3. Va multumesc pentru sfat si opinie. Intr-adevar asta m-a derutat precum si positia nefireasca a piesei si calitatea imaginii, mai prosta in opinia mea ca si prima. Astea probabil vin sub auspiciul atator "vanzatori de buna credinta" de pe site-urile de vanzari online, datorita carora privesc cu neancredere orice licitatie, neavand un ochi pe deplin format. Legat de oferta as vrea sa ofer 200-250e, acum sa vedem daca o sa fie si acceptata :) ...din cate stiu comisionul ar fi de 20%, difera din intamplare la Feldman?

    Multumesc mult!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Comisionul perceput de Feldman este într-adevăr de 20%. Detaliile sunt aici:
      http://mediacdn.davidfeldman.com/wp-content/uploads/2011/10/condsale-EN_EUR_102011.pdf
      Eu aş merge mai degrabă spre 200, nu spre 250.

      Ștergere
  4. 50-ul tine de valoarea emotionala :)) ...imi doresc mult sa fac seria in bloc de 4 din bucati (nu trebuie sa imi ziceti ca stiu reactia, multi mi-au zis), asa ca mai intervin si emotiile din cand in cand....multumesc mult pentru link in cautam de vreo 10 min...deh experienta.

    Multumesc mult pentru sfaturi si informatii!

    RăspundețiȘtergere