Îi atenţionez pe cititorii permanenţi sau ocazionali că nu sunt interesat de achiziţii (nici măcar de chilipiruri), nu fac comerţ, nu fac evaluări şi expertize, nu fac niciun fel de intermedieri şi nu asigur servicii de ştiri sau consultanţă
.

luni, 15 iulie 2013

Din grădina fermecată

Ieri am luat pauză. N-am mai făcut nimic, n-am mai avut chef de nimic. Le-am făcut o vizită celor mai buni prieteni de familie ai noştri şi ne-am bucurat de câteva ore bune de stat în verdeaţă multă şi între o mulţime de flori minunate. Mimi, gazda noastră, este o mare iubitoare a florilor, iar asta se vede.


După atâta fotografiat şi umblat printre straturi, mi-am tras puţin sufletul pe terasă, lângă o minunăţie de leandru înflorit.

11 comentarii:

  1. la aşa o privelişte cred şi eu că nimic nu-ţi mai vine să faci! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. N-a fost numai priveliştea, cred că s-a acumulat şi oboseala.

      Ștergere
  2. O splendidă trecere în revistă...floristică.Fotograful a avut ce poza, dar a şi ştiut cum să pozeze cât mai măiestrit.
    Poza a 9-a de sus mă duce cu gândul la cuvinte de...Anul Nou : "tare ca fierul, iute ca oţelul"... :))) Iar ultima mă face să cuget : şi mintea trebuie odihnită, dar, după cum vedem, şi picioarele.Căci, se ştie, altfel, dacă mintea nu-i odihnită...e vai de picioare... :))) Şi odihna îşi are rostul ei.
    Cu mulţumiri pentru acest periplu în grădina minunată şi numai bine !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stăpânul locului este cel care a plantat potenţialul personaj de Crăciun. M-a atenţionat foarte... serios, când m-a văzut băgat în straturile de flori: "Ia şi bradul, uite-l ce frumos s-a făcut!". Şi l-am luat... :)))

      Ștergere
  3. Foarte frumoase imagini...Iar florile...imi imaginez ce parfum in gradina doamnei...
    Bravos pentru ziua de relax.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Câţiva trandafiri au un miros teribil de frumos.
      Mulţumesc frumos! :))

      Ștergere
  4. fiecare simte nevoia câte unei pauze din când în când. iar dacă ea se întâmplă într-un decor frumos, cu atât mai bine :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Bună Max!
    Superbe poze!
    Culorile trandafirilor sunt deosebit de frumoase!
    O săptămână plină de realizări îți doresc!

    RăspundețiȘtergere
  6. ehe, tot sa mai fie asa zile! :)
    se vede ca doamna iubeste florile dar si florile o iubesc pe ea! altfel nu ar fi asa frumoase....
    merele alea...pot sa gust? :)

    RăspundețiȘtergere