Îi atenţionez pe cititorii permanenţi sau ocazionali că nu sunt interesat de achiziţii (nici măcar de chilipiruri), nu fac comerţ, nu fac evaluări şi expertize, nu fac niciun fel de intermedieri şi nu asigur servicii de ştiri sau consultanţă
.

miercuri, 28 august 2013

Miercurea cu cântec

Este o temă care este © (îi aparţine lui Călin). Cu voia lui, mă mai "eliberez" şi eu din lumea timbrelor, propunându-vă câte o piesă care mi se pare deosebită.
Pentru această seară, vi-l prezint pe Eric Gilette, un tânăr reprezentant al valului proaspăt din rock-ul progresiv. Căutaţi-i numele pe internet şi veţi vedea despre cine este vorba. Aceasta este o piesă de pe albumul său de debut, publicat în primăvara acestui an.
Vă doresc audiţie plăcută.



(sursa: SmoothPaperClips)

6 comentarii:

  1. auzi acolo, "cu voia lui". de parcă puteam face ceva să te opresc :) .
    şi chiar dacă, prin absurd, aş fi putut, tot nu aş fi făcut-o, că îmi plac muzicile ce ni le mai oferi tu când şi când

    RăspundețiȘtergere
  2. după obsesia cu circus maximus care mă ţine de ceva zile, recomandarea ta este binevenită.
    mulţumesc, max! :)

    RăspundețiȘtergere