Îi atenţionez pe cititorii permanenţi sau ocazionali că nu sunt interesat de achiziţii (nici măcar de chilipiruri), nu fac comerţ, nu fac evaluări şi expertize, nu fac niciun fel de intermedieri şi nu asigur servicii de ştiri sau consultanţă
.

joi, 3 iulie 2014

News: Ministerul Finanţelor a publicat, spre consultare publică, proiectul Codului Fiscal şi cel al Codului de Procedură Fiscală

Deşi am în clientul meu fluxul RSS al Ministerului de Finanţe, despre publicarea celor două proiecte nu am aflat din această sursă, ci via CodFiscal.net (fără supărare, este a nu ştiu câta oară când informaţii de primă mână sunt "scăpate" de către administratorii paginilor ministerelor din fluxul RSS; nu ştiu dacă acest lucru se petrece doar din neatenţie/dezinteres, ori este o chestie premeditată).

Cele două documente sunt total rescrise faţă de versiunile actuale şi vin (atât cât mi-am putut da seama, deoarece este dificil de studiat în doar două zile sutele de pagini din proiecte) cu adăugiri importante care uşurează activitatea contribuabilului.
Ce am observat este introducerea impozitului forfetar pentru anumite categorii de societăţi comerciale, impozit care în prezent nu este implementat.

Dacă sunteţi interesaţi de cele două proiecte şi nu le puteţi descărca de la sursa citată mai sus, vă pun la dispoziţie încă două linkuri:

- proiectul Codului Fiscal;
- proiectul Codului de Procedură fiscală.

6 comentarii:

  1. Acum merge dar la cel mai lungut nu i s-a aprins becu.
    Trebuie sa citesc si eu modificarile, oricum mai am ceva similar pe noptiera, ma adorm instant dar am nevoie de informatiile astea

    In curand o sa intre si codul de proceduri sexuale in monitorul oficial cu modificarile de rigoare. Oricum nu le respecta nici dracu, asta ziceam...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Abiaa de la anul cică ar intra în vigoare. E posibil şi să mai apară oareşce modificări faţă de forma asta.
      Dacă nu eşti familiarizată cu termenii, caută un contabil care ştie despre ce este vorba.

      Ștergere
    2. Sunt familiarizata iar contabilul e tot timpul langa mine :)

      Ștergere
    3. Nu te mai omorî, că proiectele au fost retrase. Cică pentru a se organiza mai bine dezbaterea publică.

      Ștergere