Îi atenţionez pe cititorii permanenţi sau ocazionali că nu sunt interesat de achiziţii (nici măcar de chilipiruri), nu fac comerţ, nu fac evaluări şi expertize, nu fac niciun fel de intermedieri şi nu asigur servicii de ştiri sau consultanţă
.

joi, 5 martie 2015

Am primit de la cititori: Coandă sau Tesla?

Dl Sorin Angelescu mi-a trimis imaginile a două piese filatelice mai recente, puse în circulaţie de poşta togoleză. Habar n-am dacă ele au mai fost sau nu semnalate până acum prin literatura noastră neaoşă, pentru că nu mă pasionează deloc filatelia tematică şi nici "prospăturile" mai recente de 1940.
Ştiu însă că sunt colecţionari care sunt interesaţi de subiectele româneşti ilustrate sau abordate pe emisiunile din alte ţări.


Acesta este blocul, unde imaginea lui Coandă este cea pe care o ştim cu toţii.


Coliţa însă ridică o mare întrebare: cine este tânărul cu mustaţă de pe manşetă?

Îi mulţumesc dlui Angelescu pentru semnalare.

Un comentariu:

  1. Salut! Evident, nu e Coandă ci Tesla. Cred că machetatorul a fost derutat de... români. Iată posibila sursă de inspiraţie: http://citatcelebru.ro/tag/henri-coanda/
    Oricum, eroarea este jenantă oricine ar fi machetatorul. Am întrebat pe cei de la "citate" despre sursa imaginii dar, nu am primit încă răspuns.

    RăspundețiȘtergere