Îi atenţionez pe cititorii permanenţi sau ocazionali că nu sunt interesat de achiziţii (nici măcar de chilipiruri), nu fac comerţ, nu fac evaluări şi expertize, nu fac niciun fel de intermedieri şi nu asigur servicii de ştiri sau consultanţă
.

marți, 3 martie 2015

Imaginaţia se pare că nu are limite

Relativ recent am dat peste un plic pe un portal online purtând o "combinaţie" pe care am văzut-o pentru prima oară.
Pe scurt, un plic francat cu două mărci MViR a fost obliterat cu o ştampilă PAQUEBOT SINGAPORE din 1938!!! Nu am nici cea mai mică idee dacă ştampila este una originală, ori este o făcătură, deoarece nu m-am ocupat niciodată cu acest subiect şi experienţa mea în domeniu este practic nulă. Click pe imagini pentru mărire.


N-am nici cea mai mică idee dacă un hoţoman a circulat "pe bune" cele două mărci ale ocupaţiei germane din Singapore în Anglia, păcălind vigilenţa lucrătorilor poştali. Mai degrabă înclin să cred însă că lipsa oricărei ştampile de tranzit şi/sau de sosire (poşta britanică fiind una deosebit de serioasă în ceea ce priveşte respectarea regulamentelor) încadrează piesa în cauză în categoria denumită "bogus" de către colecţionarii din Albion şi de cei de peste Ocean. Colecţionarii de prin RO îi zic mai neaoş făcătură.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu