Îi atenţionez pe cititorii permanenţi sau ocazionali că nu sunt interesat de achiziţii (nici măcar de chilipiruri), nu fac comerţ, nu fac evaluări şi expertize, nu fac niciun fel de intermedieri şi nu asigur servicii de ştiri sau consultanţă
.

duminică, 30 august 2015

Studiul nu se poate face fără cunoaşterea istoriei

Astăzi m-am pus pe împărtăşit adrese utile de pe internet. În urma unei discuţii purtate cu un coleg colecţionar pe Facebook, mi-am adus aminte de o resursă bibliografică excelentă pe care am descoperit-o anul trecut (căutând, după titluri, două volume istorice ruseşti).
Între timp, site-ul cu pricina s-a mai îmbogăţit şi consider că nu trebuie să îl ţin la "secret", de aceea doresc să-l fac cunoscut.


Este vorba despre un proiect de cercetare co-finanţat de Uniunea Europeană şi de Grecia, proiect care vizează istoricul porturilor de la Marea Neagră.
Adresa site-ului este http://blacksea.gr/en/. Accesaţi-o şi delectaţi-vă (mai ales) cu bogata listă de lucrări inclusă la bibliografie.

2 comentarii:

  1. Foarte frumos site ! Multumesc pt recomandare ! Chiar am petrecut ceva timp dand click pe mai multe sectiuni care sunt deja dezvoltate, (ca e inca un site in curs de dezvoltare si nu toate capitolele au fost inca scrise), si am aflat lucruri interesante plus recomandari pt lecturi suplimentare, plus acum vreau sa mai revin sa dau click si in viitor pt a citi eventualele noutati legate de capitolele care inca nu sunt scrise !

    RăspundețiȘtergere