Îi atenţionez pe cititorii permanenţi sau ocazionali că nu sunt interesat de achiziţii (nici măcar de chilipiruri), nu fac comerţ, nu fac evaluări şi expertize, nu fac niciun fel de intermedieri şi nu asigur servicii de ştiri sau consultanţă
.

vineri, 17 februarie 2017

Cineva a "furat-o" de 300 de dolari

Am văzut puţin mai devreme lotul de blocuri "Căişorii" care se pare că a fost vândut recent pe eBay (click pe imagine pentru mărire).


Pentru ochiul învăţat se vede de la o poştă că toate cele opt blocuri prezintă dantelură în linie (cel mai bine se poate distinge colţul de coală de 50 bani, dar şi la blocurile cu margine de coală dantelura în linie este evidentă. Aşa cum am scris de multe ori în articolele mai vechi, dantelurile în linie la această emisiune trădează falsurile.

Potrivit datelor afişate pe pagina lotului, el a fost vândut (click pentru mărire).


Şi uite-aşa lipsa de cunoştinţe de bază a mai făcut o victimă. Aviz amatorilor.

3 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  2. Asta este de notat pe prima filă a agendei cu însemnări filatelice! M-am distrat când am văzut "bâlbâiala" de la intersectarea perforațiilor mărcilor, mai ales la mijlocul fiecăruia dintre blocurile de 4. Cu stimă, Cătălin

    RăspundețiȘtergere
  3. Am urmarit initial aceasta licitatie si chiar am contactat canadianul, prezentandu-i toate argumentele ca pune in vanzare un fals si nu mentioneaza asta, fiind o incalcare a regulilor eBay. Interesant este ca tipul mi-a multumit in final si ma asteptam sa faca ceva sa retraga piesa, dar dupa cum vad, n-a miscat nimic, doar a asteptat prostii. De gustibus...

    RăspundețiȘtergere